Překvápko

15.01.2012 20:11

Tak jsme celá rodina seděli toto nedělní odpoledne u stolu a mastili žolíky, když se náhle z plastboxu umístěného vedle tohoto stolu ozvalo divné zakníkání. Registrovali jsme to, ale nikdo tomu v zápalu boje o karetní vítězství nevěnoval příliš pozornost. V jednu chvíli jsem jen tak jukla směrem k plastboxu, ve kterém bydlí naše skinnička Chundelka s Xeylíkem - a najednou se z domečku vymotalo něco malinkého růžového... Říkám - " hele, to není Chundela, a Xeylík ani náhodou"...V tu chvíli mi to docvaklo a vystartovala jsem od stolu tak, že se ostatní až lekli, co se děje. A to víte, že jo - Chundelce se během naší hry narodila dvě miminka, obě holčičky ! Jsou tedy veliké, váží kolem 140 g ! A jsou hezounké ;-) Že je Chundelka březí jsem samozřejmě věděla, ale nevypadala tedy příliš na rozsypání se... počítala jsem s tím až tak někdy za týden zhruba. Takže nás převezla, tentokrát se to obešlo bez dlouhého čekání, jestli už konečně :-) Tak honem oddělit Xeylíka. Všechno je v pořádku, a Chundelka má - pro změnu - opět vrh F, jako loni, tentokrát ještě s jedničkou ;-) Kdybych chtěla, tak se to tak hezky nepovede ! .... Jo, a ty žolíky jsem projela na celé čáře, byla jsem úplně poslední - přesto, že jsem na ruce držela tři karty se žolíky... nebo možná právě proto, nešla mi dlouho sestavit čistá postupka... ;-) 

 https://www.youtube.com/watch?v=TehIII0vqv4 video - rozklikněte ;-)